stayin' aliiiive

Szégyellem magam, hogy ennyire eltűntem, pedig szeretem ezt a kis helyet. Több, mint egy hónap. Nagyon sok olvasással és kommenteléssel vagyok lemaradva.
Most jöhetnék olyan mentségekkel, hogy legalább kitűnő lettem végre!! De nem. (Sajnos.) Ez valószínűleg nem fog megtörténni (sajnos). Ehelyett keményen lecsúsztam és katasztrofális eredményeket értem el (magamhoz képest) és nem vagy vele épp elégedett.
Ami életben tart a barátok mellett, az a heti egy Hannibal. Szerdánként. Remek időzítés, mert a hét közepét, amikor kezdek nagyon leereszteni, hirtelen feldobja és máris jobban állok hozzá a csütörtökhöz.
Ami rossz, hogy le van töltve a teljes második évad, nincs időm megnézni. Bántja a lelkiismeretem, hogy nem a tanulással foglalkozom, az viszont szintén igaz, hogy az összelopkodott 10-15 percekből gépen játszva összejönne az idő egy Hannibal részre. De így legalább nekem még 4 hétig tart a Hannibal.

Yeah, I'm in love.
Dr Chiltonnak valószínűleg ez lenne a reakciója, ha megtudná, de hát ezt már nem tudja meg. Valószínűleg (Will most csendesen elhüppög egy szimpatikus sarokban)

24/7 a drága doktor mászkál a fejemben és az éppen általam hallgatott zenénél gubbaszt a zongora mögött vagy épp énekel. Ő is beugrott a többiek mellé, mondanom sem kell, hogy legnagyobb örömömre.

Még nem terveztem írni, de most hogy gépnél vagy, miért ne? Mondjuk mert még az etológiát kellene bújnom, holnap megyek bioszból a négyesért. Szégyen. Eddig sosem kellett négyesért mennem, egyedül franciából, de hát az csak fakt... földrajzból egész éves mindenféléből összevarázsoltam még egy ötöst magamnak éppen hogy. Na ezt már csak matekból kellene pénteken, de semmit sem tudok, magamtól ehhez egyszerűen buta vagyok. Ilyen sinus cosinus vektor függvény egyenletes mindenfélék. Most írtam a sin cosin thingből egy szép nagy hármast, de a Tanárnő jóindulatú, még van esélyem az ötösért menni, az más kérdés, hogy reménytelen vagyok, vagy mi.

Német, biosz, kémia, fizika, francia négyesek, a többi ötös, vagy legalább esélyem van rá. Nekem még úgy ahogy meg is felelne, csak itthon akad belőle probléma.

Közben új sztorin agyalok, amibe nyáron szeretnék belevágni, fantasy stílusú, ugyanis közeli barátok ki vannak akadva az önbizalmatlanságom miatt és eldöntötték, hogy segítenek. Én a magam módján próbálok majd, itt a blogon, többet írni és közzé tenni.
Utólag még egyszer és előre is köszönöm a kommentjeiteket, hogy időt szántok erre a kis blogra és rám.

Nyáron visszatérek a bloggerek életébe, szóval készülhettek a kommentekre, és most megyek olvasni mert vagy 5-6 elmaradt fanfictiont pótolok.

6 megjegyzés:

  1. Hey, isten hozott újra itt! *hevesen integet*

    Remélem, azért aránylag jól fogod zárni az évet, és így a szülők is megenyhülnek. :) Hajrá! Hajrá! Hajrá!

    Ó, én a Hannibálban csak három résszel vagyok elmaradva, a második évad utolsó három részét még nem néztem meg, de lassan már időt kéne szakítanom rá.

    Most Supnatoztam, ami nagyon jó tett piciny lelkemnek, és egészen fel vagyok tőle dobódva, úgyhogy nekem egész héten a Winyó tesók járnak a fejemben, megspékelve őket egy Castiellel. :3

    Na de mindegy, neked sok sikert a tanuláshoz, aztán várunk vissza nyáron! ^.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *hevesen visszainteget*

      Aránylag jól zártam, mondjuk attól függ kinek a szemszögéből nézzük, speciel magammal nem vagyok elégedett de ez már csak így szokott menni.

      Gondolom azóta végignézted mert azóta már én is. Nem is egyszer. Amiért nagyon szeretnek itthon, mert másról sem beszélek, és ha TV előtt találnak is azt nézem.

      Én megfogadtam, hogy azt elkezdem de még mindig nem kezdtem el >> ez úgy jellemző rám. Van egy listám, hogy kinek mit ígértem meg, hogy mit nézek meg és azzal sem vagyok sehol! *mutogat bőszen a Hannibalra* miattuk.

      Köszönöm! Visszatértem :D

      Törlés
  2. Szia, szia, szia, szia, SZIA!!!!
    Avagy üdv újra itt, és most virtuálisan, merthogy személyesen nem tehetem meg (még. mert ami késik nem jön időben), és nesze neked, adok az eperlekvárral töltött buci nudlimból, merthogy aztat ebédelek. Ha nem szereted, akkor nem adok.
    Amikor azt mondtad lecsúsztál magadhoz képest, azt hittem bukásra állsz vagy mi, aztán meg, hogy négyesért mész! Majdnem lekapartam az arcom, annyira furcsa volt olvasni. Mármint így egyetemről is kikerülve volt az, mert hát ott örültünk, ha görbült.
    Persze drukkolok, hogy sikerüljön, tedd csak a kezed a képernyőre :)
    Fantasy? Fantasy az jó! Támogatva vagyol innen is, és hajrá, várunk mindent tőled, bejegyzést, sztorit kommentet bármit!
    Hannibált én most kezdtem el, eljutottam az első évad hatodik részig, amit a sarokban kucorogva, a sokkpokrócomba takarózva, öklömet a szájamba tömködve néztem végig, és intenzív szerelmet ápolok a vágó, az operatőr, a fényképész, a rendező, a színészek és az egész stáb iránt, mert egyszerre rettegek és ámulok a gyönyörűségétől. "fangörcs"
    Én is Supnatoztam, a kilencedik évadzáró hát ez a rohadjatokmeglégysziésnehagyjátokveszni érzületet váltotta ki, meg végre eljutottam a Thor 2. és egész jó, és augusztusban jön az új DW évad. Capaldi bemutatkozik alig várom :)
    A ficedről sem feledkeztem meg, csak most ez a kettő rohangál a fejemben, de jön, érkezik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello, hello, hello, hello, HELLO!!!
      Szerintem elfogadom, ma fagyit ettem ebédre, mert egyedül vagyok és nem tudok főzni. Bár lehet, hogy már megromlott, hiszen nem ma volt, de én beérem a hónapos étellel. Hannibal most nagyon csalódott lehet.
      Igen, ettől tartok én is, hogy egyetemen aztán végképp el leszek keseredve, de remélem, hogy bírni fogom a tempót és görbüljön csak. Inkább alul, mint felül.
      Köszönöm szépen!!
      Eeeeey tudod ezzel kapcsolatban így... nos... sehol sem vagyok, illetve elkezdtem felvázolni, hogy mi lesz, meg hogy lesz de mostanában nem érzem magam olyan írós kedvemben, és mivel csak hobbi, így nem nagyon erőltetem meg magam. Nem elég erős a bűntudatom, hogy belekezdjek.
      Gondolom azóta tovább nézted és remélem, hogy elájultál! Én elég nehezen aludtam el a finálé után, kisebb sokkos állapotba kerültem és vigyorogtam sírás helyett. Hát ez is egyfajta sokk...?? Belül sírtam. Nem csak a tökéletesség érzése miatt (ami valószínűleg a rózsaszín/lila köd miatt van, és biztos fogok találni benne hibát, de ez egyelőre még nem történt meg.)
      Igen, a Thor 2-höz volt szerencsém, még valamire emlékszem is belőle. (Loki poénjaira, másra nagyon nem.) Igen DW!! Már alig várom, bár ugyanakkor meg közelebb kerülök a sulihoz, szóval az augusztus még várhatna magára, már a fél szünet eltelt. *nem sír nem sír mONDOM NEM SÍR* hüpp.
      Azt pedig kimondottan várom!! Mindjárt meg is nézem a blogokat mert már akkor el voltam maradva amikor ezt a bejegyzést írtam, bele sem merek gondolni, hogy mi volt itt azóta...

      Törlés
  3. mér nincs friss, mér teccet elhallgatni, kéremszépen, kéremszépen?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *párnáját ölelgetve bújik el egy ideális sötét sarokban* én akartam... tényleg akartam...én csak... okay erre nincs semmilyen mentségem vagy ha Dr Chilton annak számít, akkor ő az.

      Törlés