untitled #2

Kezembe akadt Mycroft (a pendrive-om) és ez egy "innen nincs visszaút" löketet adott. Pont ma fakadtam ki, hogy én nem is vagyok bloggerre való, mert mindenki más annyira különlegesen és jól ír, annyira meg tudja ragadni egy-egy karakter lényegét én meg így pff...
Hülye vagy Will. Csupa nagy betűvel. Mármint a "hülye vagy" rész, nem pedig a Will.
El kell fogadnom, és büszkének kell lennem rá, mert az én kezem munkája az amit írok, meg (többnyire) az én kis fantáziálgatásom esténként, miközben ölelgetem a párnám, azt képzelve, hogy az Mycroft. Azért is nyitottam ezt a blogot, hogy legalább így, névtelenül tegyek közzé ezt-azt, hogy leküzdjek magamban gátakat, ami úgy nem fog menni, ha törlöm az egészet a fenébe.
A másik meg az, amit nem tudtam betartani, hogy ne olvassak másoktól. (Muszáj, mert jó, még akkor is, ha egy-egy sztori után rá sem bírok nézni a documents mappámra és nem a könnyeim miatt.)
Röviden, rávettem magam, hogy a régebbi munkáimat is közzétegyem, már durván három hónap telt el, eddig kellett így is várniuk. Ez meg egy rövidke Kidlock.

„Sherlock, mondd, mégis mit képzeltél?!” Sherlock szinte hallotta bátyja lenéző, kissé sajnálkozó hangját, habár ő maga arcát éppen Mycroft kabátjába temette, amilyen mélyen csak tudta, az eső irdatlan kopogása is halkulni kezdett, míg nem tompa, apró puffanások lettek a messzeségben.
„Soha többé ne csinálj ilyet, Sherlock.” Mycroft szorosan tartotta öccsét, még csak hét éves volt, nem tudhatta mit művel. Mégis mérges volt.
Mérges, magára, amiért hagyta, hogy Sherlocknak ennyire fájjon.
Mycroft lassan fejtette le magáról az apró kezeket, amelyek görcsösen markolták kabátját.
 Teljesen összegyűrted  jegyezte meg, Sherlock pedig vörös szemekkel rebegett egy „Sajnálom Mycroft”-ot. Nem, ő nem akarta összegyűrni Mycroft kedvenc kabátját, ő nem akart bántani senkit.
 Semmi baj, de most már tényleg haza kell mennünk, Anyuka nagyon aggódik  Sherlock vészesen legörbülő szájjal nézett fel bátyjára, Mycroft nem akarta látni a pirosra sírt kis szemeket, de erőt véve magán ezúttal nem fordította el a tekintetét.
 Még nem akarok hazamenni, megint veszekednek. Azt mondtad, csak azok veszekednek, akik nem szeretik egymást. Anyukáék nem szeretik már egymást  felelte alig hallhatóan Sherlock, Mycroftnak a szíve szakadt belé, hogy így lássa őt. Nem szoktak sokat érintkezni, most Sherlock mégis kétségbeesetten kapaszkodott Mycroft kezébe, mintha félne, hogy bátyja bármelyik pillanatban eltűnne az esőfüggöny mögött, és soha nem láthatná.
 Haza kell mennünk, teljesen át vagy ázva, nagyon csúnyán meg fogsz fázni  csitította őt az idősebbik, hagyta, hogy öccse markolgassa kezét. Jéghideg volt, még az ő érintésénél is hidegebb.
Sherlock habozva, de bólintott, tudta, hogy Mycroftnak igaza van, neki mindig igaza van. Mindig tudja, mit kell mondani, még ha azt a maga tárgyilagos módján is teszi és mindig betartotta, ha ígért valamit.
Mycroft és esernyőjének védelmében Sherlock kezdett megnyugodni, de vacogott, hiába próbálta összeszorítani fakó ajkait, Mycroft egyből észrevette.
 Várj  szólalt meg hirtelen, majd Sherlock kezébe nyomtam ernyőjét, öccse pedig minden erejével azon volt, hogy minél magasabbra és biztosabban tartsa, amíg Mycroft leveszi magáról kabátját.
 De ez a kedvenc kabátod.
 Csend legyen és vedd fel. Nem kívánok vitát nyitni  közölte Mycroft, miután Sherlockra kanyarította a sötétbarna, elegáns anyagot, olyan nagy volt Sherlockra, hogy még a fejére is jutott belőle. Öltözködés közben még az ernyőt is elejtette.
 Ügyetlen vagy.
 Sajnálom.
 Semmi baj, siessünk haza. Minden rendben lesz. Ígérem.

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Végre volt időm itt nálad körülnézni, és lenyűgözött amit találtam! Nagyon jók a történeteid, úgyhogy ilyeneket kérlek ne is írj, hogy nem vagy bloggernek való! Örülj neki, hogy jó a fantáziád és mered kamatoztatni a nyilvánosság előtt. Én sok blogot olvastam mire belekezdtem a sajátomba.

    Mycroft és Sherlock kapcsolata mindig is megfogott és ez a kis történeted is fantaztikus! Ha egy hasonló bukkana fel a sorozatban, simán elhinném, hogy ilyen megtörtént velük gyerekkorukban.

    Nekem óriási löketet adott a másoktól való olvasás, hogy hagyjam a képzeletemet szabadon szárnyalni, még akkor is, ha esetleg nem lesz karakterhű.De véleményem szerint téged ez a veszély nem fenyeget. Azon pedig végképp ne keseredj el, hogy nem olvasnak el vagy nem kommentelnek!
    Hozzám is, csak most kezdenek eltalálni pedig már fél éves a blogom, és ha egy megjegyzést kapok már nagy szó.
    De elég belőlem, engem megvettél kilóra és ígérem ahogy időmtől telik és lesz új bejegyzésed, én megleplek hozzászólással! :)

    Igy tovább, koszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh my--
      you made my morning, dear.

      Köszönöm a bátorítást és a kommentet és a kritikát és amint ezt szépen lekörmöltem megyek és futok egy kört a kertben. *csillog*
      Amúgy most, hogy ma con van, végképp nem vártam még csak oldalmegjelenítéseket se, szóval kellemes meglepetésként ért az értesítő email és még mindig itt csillogok.

      Amint van időm én is blogspoton lógok, csak mivel nincs, így csak az emailjeimet nézem, hogy annyira ne maradjak le, tervbe van véve a blogod, már vetettem rá pár pillantást, bele-bele olvasgattam de majd este kapok levegőt amikor nem lesz semmi dolgom és alaposabban szétnézek :)

      Még egyszer, köszönöm, hogy itt voltál és megdobtál egy kommenttel :)

      Törlés
  2. Mycroft, Sherlock, Mycroft, Sherlock, és ezt mormolva szép csendben meghaltam. Hogy a francba csinálod, hogy ennyire elkapod őket? Szóval amilyen rövidke, olyan hirtelen tép ki néhány cafatkát a szívedből, mert fájdalmas, de valahol szép is, mert Mycroft vigyáz Sherlockra, mindig is vigyázott és ez igenis szép.
    Szóval csend, van benned szikra és jól írsz .)
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, rövidke, én már csak ilyen kis szösszenetekben utazom leginkább :)
      Köszönöm szépen, igyekszem jobb is lenni!
      Én köszönöm, hogy olvastad :)

      Törlés