új dizájn meg visszatérés

Nagyobb szünetekkel, de visszatérés. Új dizájn THIS IS MY DESIGN /screaming


Túl sötétnek találtam a blogot, szóval most ilyen kis világos lett. Félig-meddig hangulat kérdése, meg hát szeretem a feketét is, de néha nekem is zavaró lett ránéznem a blogomra, árasztotta a nyomasztó hangulatot a sok fekete, proper háttér se volt, csak egy nagy fekete téglalap. De ez a mostani most, bár nem nagy szám, de elvagyok vele. Jobbat úgy se tudok, szóval erről ennyit.
Pont ma néztem, hogy február 10 bejegyzés. Azóta meg két hónap alatt összekapartam még 4-5-öt? Akkor olyan kis beszédes voltam, most meg olyan nyelvvizsgára készülős meg aggódós, szünetben nem otthon levős, felhős, esős, leves evős, teknős a hős meg a nős. Mondjuk ez úgy hangzott, mint egy Zs kategóriás délutáni vicces családi vígjátékfilm címe.
Ami van szabadidőm, az én tökéletesem eltöltöm a Sherlock újranézegetésével, valamint Hannibal újra- és megnézegetésével, szerdánként az AXN-en, szépen beosztva, hogy sokáig tartson ez a 2. évad.
Indokolatlanul beiktatott vicces kép.
Magával ragadott a szünet, a hamis szabadság szele lökött a szakadék szélére, aminek alján az angol és német felelések, földrajz pótdolgozatok várnak fogaikat csattogtatva. Tanulni kellett volna, igen, azt hiszem.
Ezen kívül nincs nagyon több hír. Sikeresen kijátszottam a 2048-at is, nagy nehezen, pár tippel kisegítve. Sose nyomj felfelét, csak ha nincs más választásod.
Indokolatlan Mycroft post
Holnap megint iskola. A zaj... az emberek... a sok fölösleges tananyagáradatról nem is beszélve. Meg az a sok fair meglepetés dolgozat, amiről valaki tud és készül és valaki meg nem és ír egy egyest. That's me by the way, hello.
Közelgő nyelv vizsga. Elég vegyes... mármint, a nap nagy részében nem aggódok és nem törődök vele, a következő pillanatban meg OMG VIZSGÁM LESZ MÁJUSBAN.
Van egy rakat gyakorlóm, csak rá kellene szánnom magam a következő szünetben ami 6(!!) nap múlva lesz (és egy nappal hosszabb, mint a tavaszi szünet, komolyan, áldás, itthon leszek és tanulhatok, mert én csak itthon tudok tanulni).
Aztán a vizsga után remélhetőleg visszazökkenek a pörgő blogger életbe mert bűntudattal pörgetem végig a főoldalt, nézve, hogy mennyi frissítést nem tudok elolvasni, és szörnyű, hogy választani kell, ahelyett, hogy ledarálnám és feldolgoznám mindet.
Óh és volt egy Sherlockos álmom, meg egy Hannibalos is, nem történt bennük sok, de a Sherlockosban én voltam Sherlock, Magnussen fogott el, hogy nyomást gyakoroljon Mycroftra, és egy farmon voltunk, kis fura lényekkel. A Hannibalosban Will voltam, és miután majdnem rávettem magam, hogy lelőjem Dr Lectert, indokolatlanul egy bohóc által tartott délutáni angol meseolvasó klubban találtam magam és büszkén jeleztem, hogy ismerem a meséket. Majd szerencsétlenkedtem egy sort egy focilabdával és felébredtem.

És zárásképp egy post, amin szabályosan, hosszú percekig csak szakadni tudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése